Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny Dental Art Szczecin przykłada dużą wagę do ochrony Twojej prywatności. Pragniemy zapewnić, że traktujemy Twoje dane ze starannością i uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Z niniejszej Polityki dowiesz się w jaki sposób wykorzystujemy informacje o Tobie, będące danymi osobowymi w rozumieniu przepisów Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. Znajdziesz tu także informacje o uprawnieniach, które przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny Dental Art Szczecin.

Polityka obowiązuje wszystkich naszych Pacjentów, a także wszystkich odwiedzających nasze strony internetowe oraz korzystających z naszych aplikacji mobilnych, którzy mogą, ale nie muszą być Pacjentami Specjalistycznego Gabinetu Stomatologicznego Dental Art Szczecin.

Nasza strona internetowa może zawierać linki do stron internetowych innych spółek i oferowanych przez nie usług. Spółki te mogą mieć własną politykę prywatności, z którą należy się zapoznać. Nie ponosimy odpowiedzialności za praktyki dotyczące prywatności ani za produkty i usługi ww. stron trzecich.

Prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszej Polityki, a także z zasadami, które mogą obowiązywać w przypadku korzystania z naszych produktów i usług. Niniejsza Polityka może ulegać zmianom, zatem prosimy regularnie odwiedzać naszą stronę internetową.

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej zwane: „RODO”), uprzejmie informujemy, iż od dnia 25 maja 2018r. będą przysługiwały Państwu określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem przez Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny Dental Art Szczecin Państwa danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”) informujemy, że od dnia 25 maja 2018r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny Dental Art Szczecin:

Administratorem Państwa danych osobowych, zgodnie z art. 4 pkt. 7 „RODO” jest Gabinet Stomatologiczny Dental Art Szczecin, ul.Śląska 9a, 70-432 Szczecin, tel: 91 431 54 81

W celu realizacji Twoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów skorzystaj z poniższych możliwości kontaktu:
a) adres e-mail: biuro@dental-art.com.pl
b) poczta tradycyjna: Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny Dental Art Szczecin, ul.Śląska 9a, 70-432 Szczecin, tel: 91 431 54 81

Organ nadzoru ochrony danych osobowych.?Jeśli nie jesteś zadowolony z udzielonej przez nas odpowiedzi, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Biuro UODO: ul. Stawki 2 , 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, infolinia: 606 950 000 (10.00 – 13.00).

I. Słownik

Pacjent:
Osoba fizyczna będąca stroną umowy o świadczeniu usług zawartej z Gabinetem.

Użytkownik:
Osoba fizyczna która może, ale nie musi być Pacjentem Gabinetu

Umowa:
Wykonanie usługi stomatologicznej
?
Dane kontaktowe:
Informacje podawane przez Ciebie przy pierwszej wizycie, np. Twoje imię i nazwisko, nazwa, numer PESEL, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, data urodzenia, dane lekarza prowadzącego, Dane Rodzica, Opiekuna/Kuratora w przypadku Zgody Zastępczej lub Równoległej.

Dodatkowe dane dotyczące zabiegu jak i stanu zdrowia w tym dane dotyczące dokumentacji fotograficznej i radiologicznej oraz wystawionych recept
Dane dotyczące stanu zdrowia /oświadczenie pacjenta/, zdjęcia radiologiczne, zdjęcia i filmy wykonane aparatem cyfrowym oraz kamerą wewnątrzustną, nazwy i dawki leków.

Polityka:
Niniejsza polityka prywatności.

Gabinet:
Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczny Dental Art Szczecin, ul.Śląska 9a, 70-432 Szczecin, tel: 91 431 54 81,

Serwis
www.dental-art.com.pl

WiFi-Free
Wydzielona darmowa sieć internetowa udostępniona dla klientów Gabinetu

Dane zebrane podczas odwiedzania Serwisu internetowego:
odwiedzane miejsca oraz aktywność użytkowników w witrynach internetowych zarządzanych przez Gabinet, w tym godzina i czas trwania sesji, atrybuty kampanii marketingowych, adres URL strony, na której znajdowało się łącze, które odesłało użytkownika do witryny internetowej w domenie Gabinet; szczegóły transakcji oraz informacje techniczne o urządzeniu (adres IP/MAC, system operacyjny i typ przeglądarki, ustawienia wyświetlania); informacje o lokalizacji urządzenia
przenośnego lub przeglądarki internetowej użytkownika; informacje przekazywane przez użytkownika w witrynie internetowej, aplikacji lub podczas interakcji ze stronami Serwisu społecznościowego zarządzanymi przez Gabinet, takie jak informacje podawane w formularzach rejestracyjnych.

Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych:?Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. 1).

II. Twoje dane osobowe i sposób ich wykorzystywania.

W tej sekcji Polityki znajdziesz informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie wykorzystania oraz okresie przechowywania Twoich danych przez Gabinet.

1. Dostarczanie produktów i świadczenie usług.

Dostarczanie produktów i świadczenie usług przez Gabinet obejmuje następujące działania po stronie Gabinetu: przeprowadzenia leczenia, przeprowadzenia wywiadu dotyczącego stanu zdrowia pacjenta, zbieranie wymaganych zgód na leczenie endodontyczne, chirurgiczne, implantację, wybielanie, ortodontyczne, leczenie dzieci oraz zgód na przetwarzanie danych osobowych, rozpatrywanie reklamacji, fakturowanie, pobieranie opłat, ewentualne dochodzenie wierzytelności, kontrolę jakości usług, promowania usług poprzez serwis internetowy i serwisy społecznościowe oraz sieci reklamowe, prowadzenie konkursów związanych z promocją usług Gabinetu.

Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy z Gabinetem. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji Umowy.

Jakie dane osobowe przetwarzamy w związku ze świadczeniem naszych usług lub dostarczaniem produktów?

– Dane kontaktowe;
– Dodatkowe dane dotyczące zabiegu jak i stanu zdrowia w tym dane dotyczące dokumentacji fotograficznej i radiologicznej oraz wystawionych recept
– Wykaz opłat za usługi stomatologiczne
– Dane zebrane w związku z odwiedzaniem przez Ciebie naszych stron internetowych oraz serwisów społecznościowych;
– Dane internetowe

Do jakich informacji mamy dostęp?

Dane kontaktowe
Informacje podawane przez Ciebie przy pierwszej wizycie, np. Twoje imię i nazwisko, nazwa, numer PESEL, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, data urodzenia, dane lekarza prowadzącego, Dane Rodzica, Opiekuna/Kuratora w przypadku Zgody Zastępczej lub Równoległej.
Dodatkowe dane dotyczące zabiegu jak i stanu zdrowia w tym dane dotyczące dokumentacji fotograficznej i radiologicznej oraz wystawionych recept
Dane dotyczące stanu zdrowia /oświadczenie pacjenta/, zdjęcia radiologiczne, zdjęcia i filmy wykonane aparatem cyfrowym oraz kamerą wewnątrzustną, nazwy i dawki leków. Dane zebrane w związku z odwiedzaniem przez Ciebie naszych stron internetowych oraz serwisów społecznościowych. Informacje pozyskiwane przez naszą stronę internetową: www.dentysta.krakow.pl oraz serwisy społecznościowe

Informacje w formularzach.
1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez Użytkownika.
2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
5. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
6. Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.

Informacja o plikach cookies.
Pliki cookie, potocznie zwane ciasteczkami, są tworzone przez odwiedzany serwis internetowy, a następnie zapisywane w przeglądarce internetowej.

Czy cookies są bezpieczne?
Zdecydowanie tak, gdyż jest to zwykły plik tekstowy, taki jaki można przygotować przy pomocy Notatnika. Czy taki plik może zawierać wirusy, konie trojańskie lub oprogramowanie szpiegujące? Zdecydowanie nie.

Do czego służą pliki cookie?
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, m. in. do tego, aby wyświetlić dopasowaną ofertę, zapamiętać Twoją nazwę użytkownika oraz zbierać dane dotyczące ruchu na stronie, które wykorzystujemy w celu jej dostosowywania do potrzeb użytkowników.
Na potrzeby dopasowania oferty oraz optymalizacji dostępu do usług dostępnych na naszych stronach internetowych, Gabinet może wykorzystywać dane dotyczące ruchu na stronie.

Gorąco zachęcamy do używania plików cookie podczas korzystania ze stron internetowych Gabinetu. Dzięki nim, masz dostęp do wszystkich nowoczesnych rozwiązań, których używamy. Nie ukrywamy też, że obecność plików cookie przynosi korzyść również nam. To dzięki nim wiemy m.in. to, czy strona działa poprawnie i użytkownicy nie mają problemów z jej wyświetlaniem. Pliki cookie zbierane przez naszą stroną udostępniamy wybranym partnerom Gabinetu np. firmom badawczym, sieciom reklamowym, którzy mogą udostępniać je podmiotom trzecim. Dzięki temu komunikaty, które otrzymujesz surfując w sieci są lepiej dopasowane do Twoich preferencji np: przeglądarka “wie”, kto logował się do konta pocztowego i podpowiada nazwę użytkownika podczas kolejnej wizyty, serwis bankowy pozwala na przechodzenie do jego kolejnych stron bez konieczności ciągłego logowania się, aplikacje internetowe “pamiętają” wybory dokonane przez użytkownika i wyświetlają odpowiednie opcje lub ulubione schematy kolorystyczne (skórki), twórcy stron mogą sprawdzać, jaką popularnością cieszy się ich serwis, ile osób go odwiedza, które strony przyciągają największą uwagę, a które sprawiają użytkownikom najwięcej kłopotów (w specjalistycznym żargonie nazywamy to monitorowaniem ruchu na stronie lub śledzeniem tzw. trafficu), serwisy o różnych adresach internetowych, ale należące do tej samej firmy rozpoznają użytkowników, którzy byli w jednym serwisie i przeszli do innego, dzięki czemu mogą dopasować wyświetlane treści lub swoje zachowanie do wyborów dokonanych przez użytkownika w serwisie, z którego przychodzi.

Jednocześnie chcielibyśmy zaznaczyć, że szanujemy Twoje prawo do dokonywania świadomych wyborów i dajemy Ci możliwość zdecydowania o tym, czy chcesz korzystać z plików cookie. Pamiętaj jednak, że wyłączenie plików cookie sprawi, że nie tylko serwisy Gabinetu, ale każda inna strona internetowa zostanie pozbawiona możliwości ich przekazywania.

1. Serwis korzysta z plików cookies.
2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
a. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
b. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
c. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
12. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć społecznościową Facebook użytkownik może przeglądać informacje dotyczące Zasad dotyczących danych pod adresem: https://www.facebook.com/about/privacy/update?ref=old_policy oraz informacje dotyczące reklam pod adresem: https://www.facebook.com/ads/about/?entry_product=ad_preferences

Logi serwera.
1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
a. czas nadejścia zapytania,
b. czas wysłania odpowiedzi,
c. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
d. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
e. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
f. informacje o przeglądarce użytkownika,
g. Informacje o adresie IP.
3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
a. Internet Explorer
b. Chrome
c. Safari
d. Firefox
e. Opera
f. Android
g. Safari (iOS)
h. Windows Phone
i. Blackberry

Dane internetowe
Dane logowania do wydzielonej sieci publicznej WiFi-Free w Specjalistycznym Gabinetem Stomatologicznym Dental Art Szczecin: adres MAC, data i czas korzystania z adresu IP, dane o ilości wysyłanych i pobieranych danych numer wykorzystanego portu sieciowego (w zakresie usługi WiFi-Free), informacje o czasie trwania sesji.?
Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Twoje dane przechowujemy nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których je zgromadzono, chyba że obowiązujące przepisy prawa wymagają od nas ich dłuższego przechowywania. Okresy przechowywania mogą jednak różnić się w zależności od celu przetwarzania.

Przykładowo:

Dokumentacja medyczna

Art. 29. 1. Podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych przechowuje dokumentację medyczną przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, z wyjątkiem:
1) dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia, która jest przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpił zgon;
2) zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta, które są przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano zdjęcie;
3) skierowań na badania lub zleceń lekarza, które są przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia;
4) dokumentacji medycznej dotyczącej dzieci do ukończenia 2. roku życia, która jest przechowywana przez okres 22 lat.
2. Po upływie okresów wymienionych w ust. 1 podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych niszczy dokumentację medyczną w sposób uniemożliwiający identyfikację pacjenta, którego dotyczyła.
3. Po upływie okresów, o których mowa w ust. 1, do postępowania z dokumentacją medyczną będącą materiałem archiwalnym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2015 r. poz. 1446), stosuje się przepisy wydane na podstawie art. 5 ust. 2 i 2b tej ustawy.

Podstawa prawna:
ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 922),
ustawa z 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 186),
rozporządzenie ministra zdrowia z 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania(Dz.U. z 2015 r. poz. 2069).

Należności i roszczenia
W celu ustalenia należności za usługi lub dochodzenia ewentualnych roszczeń, przechowujemy Twoje dane przez 12 miesięcy od ich pozyskania, a w przypadku wniesienia reklamacji przez okres niezbędny do rozstrzygnięcia ewentualnego sporu;

Strony internetowe i serwisy społecznościowe
Dane zebrane w związku z odwiedzaniem przez Ciebie naszych stron przetwarzamy do 26 miesięcy po ich pozyskaniu;

Dane rozliczeniowe
Maksymalny okres przechowywania Twoich danych w celach rozliczeniowych wynosi 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związany ze świadczoną usługą. Wiąże się to z upływem okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Po upływie okresów przechowywania Twoje dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.

Czy udostępniamy Twoje dane?

Dane podlegają udostępnieniu podmiotom trzecim wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Podmioty trzecie; w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa możemy udostępniać Twoje dane zaufanym podmiotom trzecim w celach związanych ze świadczeniem naszych usług np. biurom rachunkowym, dostawcom usług IT, agentom, agencjom marketingowym, podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, drukarniom, instytucjom płatniczym. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa możemy także udostępniać Twoje dane biurom informacji gospodarczej oraz instytucjom zajmującym się dochodzeniem należności, w tym przedsiębiorcom zajmującym się windykacją i obrotem wierzytelnościami oraz ich pełnomocnikom. W takich przypadkach wymagamy od podmiotów trzecich zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji oraz wykorzystania ich jedynie do zapewnienia nam danej usługi lub produktu.

Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych:

Zawarcie i wykonanie umowy na leczenie: np. Twoje Dane kontaktowe, Dodatkowe dane dotyczące zabiegu i stanu zdrowia, których podanie przez Ciebie jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy;

Wyrażona zgoda: np. Twoje Dane kontaktowe przetwarzane w celu przesyłania dokumentów oraz komunikacji marketingowej na adres e-mail lub kontaktów telefonicznych w celach realizacji umowy leczenia, powiadamiania o nadchodzącej wizycie oraz marketingowych;

Wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Gabinecie: np. Twoje Dane kontaktowe, Dane internetowe lub Dodatkowe dane dotyczące zabiegu i stanu zdrowia przetwarzane w celu dostarczenia realizacji usług oraz rozpatrywania reklamacji;

Prawnie uzasadnione interesy Gabinetu: np. Dane kontaktowe, Dodatkowe dane dotyczące zabiegu i stanu zdrowia przetwarzane dla celów realizacji usług, marketingu, pobierania opłat, windykacji należności lub Dane internetowe przetwarzane w celu wykrywania i zapobiegania nadużyciom w WiFi-Free wydzielonej gabinetowej sieci internetowej.

Możemy być prawnie zobowiązani do udostępnienia Twoich danych osobowych, na żądanie uprawnionych służb i organów, a także sądom i prokuratorowi. Dane te mogą zostać udostępnione bez Twojej wiedzy oraz zgody, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W takich przypadkach Gabinet zawsze weryfikuje legalność żądania służb i organów dotyczących udostępnienia Twoich danych.

2. Do celu rekrutacji

Zbieramy dane na potrzeby rekrutacji. Informacje podawane w trakcie procesu rekrutacyjnego są podawane dobrowolnie przez osobę ubiegającą się o pracę w Gabinecie.

Jakie dane przetwarzamy w związku z procesem rekrutacyjnym?

Między innymi: dane osobowe, dane kontaktowe, informacje o ukończonych szkołach, informacje o zatrudnieniu, informacje o przebytych kursach, szkoleniach, warsztatach.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Twoje dane przechowujemy nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których je zgromadzono, chyba że obowiązujące przepisy prawa wymagają od nas ich dłuższego przechowywania. Po upływie okresów przechowywania Twoje dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.

III. Masz kontrolę nad swoimi danymi

Zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia dotyczącego Ochrony Danych Osobowych przysługują naszym Pacjentom następujące prawa:
?a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”;?b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”;?c) prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”;?d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”;?e) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”;?f) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 „RODO”.?
Przysługuje Pacjentowi prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wydanej uprzednio zgody na przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) „RODO”;

Ze swoich uprawnień możesz skorzystać poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji w naszym gabinecie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej, elektronicznej.

Gabinet w terminie miesiąca od otrzymania dyspozycji – udzieli Ci informacji o działaniach podjętych w związku z Twoim żądaniem. W razie potrzeby termin realizacji Twojego żądania może zostać przedłużony o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę zgłoszonych żądań. W celu realizacji Twojego żądania, jesteśmy uprawnieni do weryfikacji Twojej tożsamości, aby Twoje dane nie trafiły do nieuprawnionej osoby.

Jeżeli Twoje żądanie okazałoby się ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne, w szczególności ze względu na swój nagminny charakter, Gabinet może zażądać uzasadnionej opłaty za realizację wniosku albo odmówić podjęcia działań w związku z żądaniem.

IV. Aktualizacje naszej Polityki

Niniejsza Polityka wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 r. W związku z potrzebami, jakie mogę wyniknąć z rozwoju oferowanych przez nas usług albo zmian regulacyjnych, uprawnieni jesteśmy do zmiany Polityki. Nowa wersja Polityki publikowana będzie na naszej stronie internetowej. Dodatkowo poinformujemy Ciebie o wszelkich zmianach, które mogą mieć wpływ na korzystanie z usług.

Powyższa informacja realizuje obowiązek prawny i nie wymaga kontaktowania się z Gabinetem, ani składania dodatkowych oświadczeń.